Gotta always somehow make good outta what can poison you

 

Dakota Fanning är utan tvekan en otroligt bra skådespelare. Den rollen hon har i den här filmen gör hon briljant. I'm amazed! Filmen såg jag igår kväll, och den var väldigt bra, en av hennes bättre.

 

Vet ni, när jag såg The Runaways fick jag reda på att Dakota har en jättefin sångröst, men i den här filmen sjunger hon grymt mycket bättre. Att det kan komma sånt vackert ljud ur en sån liten tjej, det har jag svårt att förstå.

E



Postat av: maria

hon är så sjukt bra i den filmen! och hon påstår att hon inte visste att hon kunde sjunga innan hon gjorde the runaways! jo tjenare! :p

2010-07-22 @ 15:44:49
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: EQUILINE ~

Åh, något att se kanske ? :)

SV: Jag försöker inte härma dig med texten (remember me - whatever u do in life..) bara så duvet, jag kom bara på andra tankar och fick lite inspration när jag såg ditt inlägg. :)

2010-07-22 @ 22:17:14
URL: http://equiline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback