Hemma från sjukhuset

Den här veckan har inte varit bra.

I söndags fick pappa åka in till sjukhus för han hade förmaksflimmer (hjärtflimmer). På måndag förmiddag kunde han dock åka hem igen, men då fick jag åka ambulans till sjukhuset för att lindra mina smärtor i fötterna. Jag har legat inne sen dess och kom hem idag. Jag hade lyckats få en infektion i ett av operationssåren, och det är därför jag har haft så ont. Seriöst, hur mycket otur kan man ha egentligen?!

Imorse när jag låg i sjukhussängen så tänkte jag efter hur mycket jag egentligen har varit på sjukhus sen jag skadade mig (den 21:e juni), och det är 22 dagar. Det är alltså bara 4 dagar som jag har spenderat hemma, utan att ha varit på något sjukshus. Jag har alltså inte varit inlagd i 22 dagar (dock inte långt ifrån), men jag har ju varit på sjukhus några gånger utan att ha varit inskriven (som när jag har åkt in med ambulansen). Jag har alltså varit på sjukhus 22 dagar av 26 möjliga. Det är sjukt!

Nu ska jag läsa blogginlägg. Jag har en hel hög (läs 81) att läsa igenom.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback