"Nu är klockan åtta, nej mer än åtta..."


Min snygga syster, som snart faktiskt kommer bli en undersköterska


Syster
är hemma hos mig och jobbar som undersköterska, det vill säga tar hand om mig medan mamma är ute och dansar.


En händelse som skedde nyligen.

Klockan var 21.05

Syster: Nu är klockan åtta, nej mer än åtta, nu får du ta dina piller!
Jag: Klockan är nio, och jag har redan tagit mina piller. Jag tog dem vid åtta, då jag
ska ta dem!


Haha, vilken bra undersköterska hon är. Det är nämligen så att jag ska ta mina piller på bestämda tider så att smärtan inte ska kunna överstiga en viss nivå. Vilken tur att jag har henne som påminner mig när jag ska ta dem, höhö...


Ikväll har jag varit duktig. Jag har suttit i soffan i TVÅ timmar. Det är sjukt mycket för att vara mig. Oftast orkar jag inte ens en kvart. Men nu hade vi fixat med massa kuddar under mina ben, så att det inte skulle göra så ont, så då gick det rätt okej.

Nu är jag dock helt slut, så jag måste vila.
Vi höres!
E

Postat av: maria

HAHAHAHAHAHA! :D och där har vi anledningen till att jag inte ska bli sjuksköterska så att jag slipper hålla koll på alla mediciner! ;)

2010-07-16 @ 22:53:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: jag kommer typ, inom en timme tror jag! :)

2010-07-17 @ 12:08:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback