If you can't fall asleep



Jag är lika trött som sötnosarna ovan

Jag har sovit dåligt inatt, usch! Var vaken flera timmar och visste inte vad jag skulle göra för att kunna somna. Efter drygt 3 timmar somnade jag i allafall, och sedan vaknade jag upp vid 11. Inte så illa med tanke på att jag inte har sovit så mycket inatt.

Anyways, idag är det torsdag, och det innebär att mammas semester är slut. Jag kommer alltså få klara mig mer själv nu, men det går rätt bra ändå. Dessutom är det skönt att vara ensam ibland.
E

Postat av: Stephanie

ÅHH, vad söta bilder!

Ja, det är skönt att vara ensam ibland :)

2010-07-22 @ 13:52:39
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ellehur!

verkligen. :)

2010-07-22 @ 15:20:59
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback