Appeal to reason

Jag vet att jag uppdaterar rätt dåligt just nu, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Att skriva om alla filmer jag ser på är nog inte direkt så roligt att läsa om heller, så vad ska jag skriva om då?! Jag har ingen aning.

Dessutom mår jag inte särskilt bra, och det gör att motivationen inte är den bästa.

Vad vill jag ha sagt med det här? Det vet jag faktiskt inte själv. Jag ville väl bara uppdatera er hur läget är, och ge er en förklaring till varför mina inlägg är så få. Jag ska försöka bättra på mig. Det lovar jag!

Nu ska jag äta upp min nektarin.
E


Postat av: Frieda

Välj ut dina favorithingstar just nu eller nåt sånt och lägg upp all info om dom som du kan hitta. Typ, kanske låter tråkigt, men sysselsättning en stund är det iaf!

2010-07-27 @ 13:28:53
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback