Don't be afraid of something new

Godkväll på er!
Efter maten satte jag igång och såg på Remember Me, igen. Den filmen är så himla underbar. Fantastisk!



Efter filmen var jag dock lite rastlös, så jag städade lite på nerevåningen, hängde upp tvätten och stängde av diskmaskinen och sånt. När jag var klar med det satte jag mig ute på trappan ett tag. Sen fick jag för mig att börja greja med blommorna. Två och två tog jag ut dem, rensade dem, planterade vissa och vattnade dem. 2 timmar senare hade jag fixat alla blommor i huset. Käckt!

Jag tycker det är sjukt mysigt att greja med blommor. Det är så avslappnande, och ett perfekt tillfälle för att tänka lite. Ja, det är skönt för själen på något sätt.

Nu sitter jag här framför datorn, nyduschad och trött. Imorgon väntar halvdåligt väder, så jag får väl se vad jag hittar på.
E

Postat av: Sandra

Hihi, inte så att du gillar den filmen va? ;)

2010-06-13 @ 23:32:12
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Den filmen var skitbra! :D

Vad duktig du är. Bara att komma hem till mig och städa mina rum också! :P

2010-06-14 @ 09:43:30
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

jag sa ju det. ;) haha, jaså det tycker du?! :P

2010-06-14 @ 10:20:20
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar Emma:

Ja, absolut! :D Du är välkommen!

2010-06-14 @ 11:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback