One is all talk, the other is all action


Jackie Chan


Chris Tucker och Jackie Chan

Den senaste tiden har jag förklarat min kärlek (läs: mina förälskelser) för snyggingar som Robert Pattinson och Ryan Reynolds. I samma kategori finns Jackie Chan. Okej, jag är inte förälskad i honom, men jag har alltid tyckt att han har varit cool. Hans stunt är helt sjukt grymma!

Ikväll går Rush Hour på kanal 5 - en film med Jackie Chan och Chris Tucker i huvudrollerna, och jag sitter bänkad framför tv:n. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den, men det är en hel del. Jag gillar den helt enkelt. I slutet visas massa bloopers, och de är sjuuukt roliga. Jag garvar som en galning varje gång jag ser dem.

Men nu ska jag ta och kolla på filmen.
E

Postat av: Stephanie

Haha, du och dina killar alltså! :D

Håller med om att hans stunt är grymma!

2010-06-18 @ 22:50:18
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

vaad?! ;)

ja, verkligen!

2010-06-18 @ 23:20:05
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback