Show me a garden that's bursting into life



Gud, jag kan knappt röra min högra hand. Den är helt slut. 1½ timme har jag hållt på att skruva i skruvar i staketet, och jag är inte ens klar. Borrmaskinens batteri tog slut, så jag fick sätta det på laddning. Jag har inte så långt kvar på staketet nu, så det känns bra.

Mina planer för dagen är
: hästar. När jag är klar med staketet ska jag iväg och rida Lady, och kl 17 har jag min sista hoppträning innan sommaren. Lite tråkigt, men som tur är har jag ju bokat in en tredagars fälttävlanskurs nästa vecka. Det ska bli väldigt roligt.

Jaja, nu får jag nog ta och greja lite mer här hemma.
Vi hörs.
E

Postat av: Sandra

Jag vill också greja med staket, skruva och måla. Det är så roligt! :D

2010-06-16 @ 15:33:05
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback