Brown horse

 

Jag har lite bråttom, men jag ska försöka skriva ihop ett någorlunda bra inlägg.

 

Igår kväll tittade jag på filmen ovan. Den handlar om en galopphästs resa tillbaka efter en skada. Riktigt mysig film. Kanske inte lika uppskattad av en som inte gillar hästar, men jag gillade den.

 

Suddig bild, jag vet.

 

Imorse var jag i stallet vid kl 9. Dagens ridpass gick riktigt bra. Det märks att hon börjar lita på mig nu, och det är väldigt skönt. Jag börjar också lita på henne, och det gör hela ridningen mer avslappnad. Underbart!

 

Idag tränade vi lite hoppning. Inga höga hinder, utan jag ville bara få henne att känna sig mer säker på hindrerna. Hon gick betydligt bättre än sist jag hoppade, för då vägrade hon en hel del. Men idag var hon bara lite tveksam. I början var hon dock helt ostyrig. Hon har inte blivit riden i helgen, så hon hade sjukt mycket överskottsenergi. Hon bockade och sparkade bakut och jag trodde vid flera tillfällen att jag skulle ramla av, men det gjorde jag inte, haha. Men som sagt, jag är mycket nöjd med henne idag. Myshäst!

 

Nu måste jag hoppa in i duschen, för sen ska jag åka och hämta pappa på jobbet i Göteborg. Egentligen skulle jag hämta honom kl 16.30, men han skulle tydligen till tandläkaren, så nu måste jag åka flera timmar tidigare. Jag måste hinna packa också innan jag åker, så jag får kila nu. Vi hörs!

E


Postat av: Lovisa

Vilken fin häst du har på headern, är det din? :) Bilderna var också snyggt tagna.

2010-03-01 @ 13:23:19
URL: http://lovisasundberg.blogg.se/
Postat av: Bellaaan

Oh! Ja den filmen är ju jättebra! Jag älskar den! Fin blogg :) Kolla gärna in min.<3

2010-03-01 @ 19:13:55
URL: http://kaarlsoon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; jaha (:

2010-03-01 @ 19:33:53
URL: http://lovisasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback