Chasing Cars

 

Sköna lördag!

Jag började dagen värsta opepp. Dagens planering (att hoppa med Aron, en häst jag rider ibland) blev inställd eftersom Aron hade sträckt sig. Så jag kände att jag inte hade ett piss att göra. Därför gick jag ut och tvättade alla tre bilar. Haha, har man tråkigt så har man. Tre timmar tog det, och dessutom fick jag köra min brors bil för första gången. Det gick kanon.

 

Nu däremot har jag inget att göra, och det är lite segt. Jag ska nog ta och duscha snart, men annars har jag inga planer alls. Jag är sugen på bio eller dylikt, så jag får väl se om någon vill hänka. Fast grejen är att jag inte vet om jag vill gå på bio eller ej, jag är kluven. Hm, får nog tänka lite mer innan jag bestämmer mig.

 

Nåja, nu ska jag i allafall hoppa in i duschen.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback