I don't know why I can't keep my eyes off of you


Mina rena ridboots (haha, brist på bilder!)

Dagens sammanfattning:
rolig morgon, men tråkig eftermiddag och kväll. Det har blivit en hel del plugg alltså, men tråkigt nog har jag massor kvar. Det är det som är så jobbigt när man pluggar, det finns liksom inget stopp. Man kan hålla på i all evighet, för det finns alltid mer man kan göra, och det är förbaskat sorligt.

Men, några som är glada över denna dagen är mina ridboots. De hade gått och smutsat ner sig (fråga mig inte hur), så jag kände att det var dags att putsa och snygga till dem. Värt! Fast ovärt på samma gång, för de kommer bli smutsiga lika snabbt igen.

Men men, nu ska jag ta en till titt på kemin. Jag kanske hittar några trevliga reaktioner som känner för att reagera i min hjärna och på så sätt fästa lite mer information, och den chansen vill man ju inte missa.
Sov så gott inatt!
E

Postat av: Stephanie

Håller med dig, det tar aldrig slut! :(

2010-03-10 @ 07:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback