Meet a part of me that feels like every other day



Goooodmorgon!

Jag har bara en enda lektion idag, svenska, så jag är grymt glad. Dessutom ska jag kapa håret kl 12 också, och det är ju alltid skönt. I och för sig så ska jag inte göra mer än att toppa det, men det ska bli gött att se lite mer vårdad ut.

Idag ska jag inte till Lady, och det är lite smått tråkigt. Jag gillar sötehästen alltså. Hon är så charmig på något sätt. Buffar till mig när hon vill ha en till morotsbit, biter mig i rumpan när jag kratsar hovarna, och sparkar bakut när hon får galoppera på lite. Haha, mys! Istället för att rida Lady ska jag iväg på hoppträning i eftermiddag, och det är ju kul.

Mjau! Men nu ska jag väl ta och fixa mig lite till innan jag ska iväg till skolan.
Vi hörs senare!
E

Postat av: mar

Haha, vilken gullig häst!!! =D

2010-03-17 @ 11:55:01
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hejsan!



Efter att jag gjort comeback på min blogg iförrigår med 200 unika per dag så låter jag fler komma och hälsa på.



Jag skriver om "En dröm" - min frisörutbildning, "viktnedgång" och "Tips" - mode och skönhet m.m.



Välkommen du också=)

2010-03-17 @ 14:35:39
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback