Sleep through the static

Underbar random bild

 

Godkväll!

Då var tisdagens skoldag över, och jag har dessutom hunnit med stallet. Fast jag var inte där länge alls idag. Eftersom ridhuset var upptaget hade jag planerat att rida barbacka i hoppaddocken, men när jag kom dit insåg jag att det var alldeles för mycket snö för att rida där. Så det var bara att ändra planerna. Jag kunde inte rida ut eftersom jag inte hade broddat henne, så jag skrittade några varv i hagen, och sedan fick det räcka. Haha, hon kommer ha grymt mycket överskottsenergi imorgon, men det får gå.

 

Men nu ska jag kila. Trevlig kväll!
E


Postat av: Micaela

Sv: Ja, gör det! ;b

2010-03-03 @ 08:58:29
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback