Eurovision song contest 2010

Jag har haft sjukt mycket att göra, så jag har inte hunnit blogga, sorry.

Jag tänkte i skriva ett litet inlägg om gårdagens ESC 2010. Jag brukar inte titta på det, men vi hade samlat tjejerna hos Mar och kollade tillsammans. Mycket roligare!

Som de flesta vet så vann Tyskland, och gillade jag inte! Jag tyckte att låten var ususel. Fy tusan vilken hemsk låt. De som jag tyckte skulle vinna var faktiskt Danmark. Det hade en väldigt Abba-influerad låt, och det gillar jag. Abba är kärlek!

Senare idag kommer inlägg om vad jag har gjort i helgen. Jag slänger in Danmarks bidrag om ni känner för att lyssna på det.
E

Danmark - Chanée & N'evergreen - In a moment like this


Postat av: Stephanie

Håller med. Tyskland skulle inte ha vunnit!

2010-05-30 @ 09:01:31
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

nä, de var kassa!

2010-05-30 @ 09:11:58
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback