Inte ett moln så långt ögat kan nå

Lilla Lady

 

Goddag!

Idag har varit en rätt seg dag. Först var jag i skolan och fick reda på massa betyg, vilket innebär att jag inte har några lektion kvar, alls. Det känns helt sjukt, men det är underbart på samma gång. Efter skolan åkte jag och red Lady. det blev ett dressyrpass, och det gick brabra. Hon hade tydligen inte blivit riden i helgen, så jag trodde att hon skulle ha massa energi, men det var som vanligt faktiskt. Skönt!

 

Efter stallet har jag inte gjort så mycket. Ätit våfflor och kollat på True Blood bara, och det ska jag fortsätta med nu.

E


Postat av: Sandra

Gud va gött med inga lektioner! Det här är vår sista vecka :P True blood är nice! :'D



Svar:

det beror på, men oftast 70c/70d.

2010-05-24 @ 15:33:29
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback