No time left

Hej!
Dålig uppdatering, jag vet. Jag har så sjukt mycket att göra just nu, så jag hinner inte med någonting känns det som. Fy tusan!

I söndags flög jag ju av Molly, så under måndagen hade jag så sjukt ont i nacken att det inte var sant. Jag var i stallet och skulle rida Lady, men jag hade alldeles för ont, så jag mockade bara.

Igår hade jag absolut ingen tid över alls, för jag pluggade hela jävla dagen. Hade slutprov i fysik idag, och det gick åt skogen, så det känns ju lagom kul. Haha!

Idag, under eftermiddagen, var jag på hoppträning som vanligt. Jag hade älskade Waktio, och vi hoppade en liten bana. Idag kände jag att jag verkligen förstod mig på honom på riktigt, och det var jätteskönt. Det var en väldigt nyttig ridlektion, och dessutom var den asrolig. Min ridlärare var nöjd också, och det gjorde mig glad.

Nu blir det plugg för fulla muggar.
E


Postat av: Stephanie

Roligt med plugg alltså...fy fan!

Tur att du har lite tid med hästarna i alla fall. :D

2010-05-06 @ 07:10:51
Postat av: Sandra

Det finns verkligen ingen tid kvar nu i slutet.. MEN snart är skolhelvetet över! :D

2010-05-06 @ 13:15:51
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback