Remembering Sunday

 

 

 

 

Idag har varit en fin dag!

Fast det var lite surt att behöva gå upp innan 8 imorse. Jag somnade ju inte förrän kl 2 inatt, och natten innan det sov jag bara typ 5 timmar. Trött! Varför jag gick upp tidigt var för att bror skulle till Kinnekulle, och då åkte jag med honom till Trollhättan på morgonen.

 

Under dagen har jag paddlat kajak med Emmsan och syster (bild 1). Det var första gången för mig (bild 2), och det gick faktiskt rätt bra. Eller jag snurrade inte runt i alla fall, höhö. Roligt var det!

 

På eftermiddagen åkte vi till stugan och firade Mors dag. Det blev grillat kött med potatis, och paj till efterrätt. Jag är inte så förtjust i paj, men den var riktigt god.

 

Jag har haft en riktigt bra dag med andra ord. Nu ska jag kolla på någon serie, och sedan blir det sängen. Är så sjukt trött.

E


Postat av: Lizy

Gud vad mysigt det låter! Kajak har jag aldrig testat, men det verkar avslappnande!;)

2010-05-31 @ 10:48:48
URL: http://th
Postat av: Emma

SVAR till Lizy:

åh, det borde du prova. det är värsta avslappnande. :)

2010-05-31 @ 20:25:56
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback