The Sims VS Battlefield



Godmorgon!

Jag är så sjukt rastlös att det är galet. Jag vet i tusan vad jag ska göra alltså. Tror fan jag ska spela lite datorspel eller nåt. The Sims eller Battlefield, vad tusan blir det?!

Haha, det kanske låter som att jag är på sämst humör, men det är jag inte. Jag har bara lite tråkigt. Men jag ska nog ta och spela lite nu. Ska bli intressant att se vad jag väljer.
E

Postat av: Stephanie

God morgon!

Skulle inte du vara med när din pappa tävlade?

2010-05-28 @ 10:01:22
Postat av: Emma

SVAR:

inte idag, imorgon. ;) är sjukt sugen på att åka dit idag också, men det är ingen tävling idag, bara träning, så jag skippar nog det. dessutom har jag planer.

2010-05-28 @ 10:34:17
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar till Emma:

Just det, så var det ja.

Japp, ikväll blir det bio! :D

2010-05-28 @ 10:40:53
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha, fast jag åkte ut dit ändå. pappa hade nämligen glömt en kabel till husbilen. jaa, om en timme åker jag. :)

2010-05-28 @ 17:03:17
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback