This shining shining world

 

Idag har varit en underbar dag.

Jag började i stallet där jag red Lady. Idag blev det också hoppning, och det gick skitbra. Jag hoppade väldigt lågt idag med, men det är bara för att få upp hennes självförtroende. Hon går bättre och bättre, och idag vägrade hon ingen gång. Underbart! Jag började med att skutta över några upphöjda bommar, och sedan höjde jag mer och mer, och hoppade i slutet ungefär 60cm. Jag är väldigt nöjd.

 

Här under är några bilder från ridpasset.

 

 

Jag älskar att hon jobbar så fint nuförtiden - bjudning, fin form och positiv inställning.

 

Självklart har jag hunnit med mer är att vara i stallet. Jag har varit hos frisören och klippt mig också. Jag vet inte riktigt hur det blev, för hon lockade mitt hår efteråt, men det blev nog bra. Ingen större skillnad, bara en liten uppfräschning. Dessutom har jag åkt till pappa, så just nu befinner jag mig i Hjärtum. Trevligt trevligt!

 

Men mycket mer än så har jag inte hunnit med idag. Tiden bara rinner iväg, och snart är det läggdags. Ska i och för sig titta på True Blood innan jag ska sova, och det tar ju sin lilla tid. Men men, det är väl lika bra att jag sätter igång. Jag kanske till och med orkar två avsnitt, vem vet.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback