Lock the door. Pretend you're safe.

Jag, innan en maskerad i mars iår

 

Jag tycker faktiskt att den här stilen är lite cool. Inte för att jag har tänkt klä mig så, men jag tycker den är lite frän faktiskt. Jag gillar hur mina ögon poppar fram.

 

Jag är lite smått rastlös. Eller jävligt rastlös passar nog bättre. Egentligen skulle jag träffa några vänner på en uteservering förut, men eftersom det regnade så skippade jag det. Nu däremot är det jättefint väder, så det känns lite surt att jag stannade hemma. Men men, jag får väl ta och titta på lite True Blood som tröst, höhö.

 

 

Jag såg förresten en skräckfilm nyss, The Strangers heter den. Den var rätt bra. Satt på helspänn hela tiden typ, och det är nice.

 

Men jaja, nu får jag väl ta och duscha. Jag luktar häst.

E


Postat av: Stephanie

Jag tycker också den stilen är cool. Du passar i den!

Haha, jag ångrar också det men vi får göra det nästa vecka! Jaså, var det den filmen du var rädd för. :D

2010-05-25 @ 21:57:48
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

tack! ;)

ja, det får vi göra. ser ut att bli varmare då iaf.

hehe, ja den var ju lite läskig vid sina ställen. ^^

2010-05-25 @ 23:45:56
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: mar

Nu har jag fått dina pengar! =D



Ja nu tycker jag att ni ska ångra er riktigt ordentligt! Hehe! =P

2010-05-26 @ 10:53:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback