Och jag undrar vad som händer i vår del av stan






Godkväll!

Dagen har varit fin. Jag har solat i typ 3 timmar, ätit mjukglass på stan, köpt smink och lite kläder, tittat på True Blood och haft allmänt trevligt. Fint!

Imorgon har jag inget planerat, så jag kommer nog sola hos syster. Jag får ju passa på nu när vädret är fint. Tack vare att jag har solat lite då och då så känner jag mig faktiskt inte så blek längre. Inte för att jag är särskilt brun, men lite färg har jag allt fått. Det gillar vi!

Men nu ska jag ta ut Mollie på balkongen en stund, och sen ska jag påbörja andra säsongen av True Blood.
E

Postat av: HANNAH

Åh tusen tusen tack :) var bor du?

2010-05-31 @ 21:24:42
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback