Mouthful of Diamonds


112 - på liv och död, ur avsnitt 6

Jag tror jag kommer bli sjuk
. Jag har haft ett uppehåll med Kan Jang eftersom jag tyckte att förkylningssymtomen var helt borta, men nu är de tillbaka. Jag har väldigt ont i halsen och sånt, så jag tror allt att jag kommer åka på en förkylning. Men det gör inte så mycket, för jag har lite tid över att vara sjuk på.

Idag är det massa snö ute, det ser ut som en riktig vinter med snöklädda trän och plogade vägar. Lite mysigt ändå, speciellt eftersom jag inte måste gå ut, höhö.

I allafall, jag har precis sett senaste avsnittet av One Tree Hill, och nu ska jag fortsätta med 112 - på liv och död. Haha, jag är helt fast i det programmet. Det går på Tv4+ kl 20 på tisdagar, men på Tv4Play kan man se avsnitt som inte visats på tv:n än, och det är de jag följer. Idag har det kommit ett nytt, så det ska jag ta och se nu. Hehe, mysigt!
E

Postat av: Lilitha

Jag älskar oxå sjukhusprogram och brukar titta på 112 - på liv och död... Kram Lilitha

2010-11-10 @ 12:05:44
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: maria

jag kan ju säga att det inte är alla vägar som är plogade i den här stan. tingvalla är knappt plogat alls och där har jag snubblat omkring i slasken och snöhögarna hela eftermiddagen! :S

2010-11-10 @ 15:03:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback