Dagens ridpass - uteritt


Fina Lady under ett hoppass förra veckan

Idag blev det en uteritt med Frida. Det blev en del galopp och trav, men även en hel del skritt. Härligt var det iallafall, för jag var verkligen hur seg som helst, och inte alls sugen på att jobba i paddocken.

Efter uteritten fick Lady sina tänder raspade, så nu är hennes tänder fina igen. Skönt att veta! Dock är det lite synd att jag inte ska dit på ett tag, för då kan jag ju inte se om det har blivit någon skillnad i ridningen. I och för sig rids hon inte med bett, men om man skulle prova någon gång, så kanske hon skulle acceptera det lite mer nu.

Nu ska jag dock kila, för jag är helt slut. Idag har jag varit hur trött som helst, vilken är väldigt konstigt eftersom jag sov typ 9½ timmar inatt.. Knäppt!
Godnatt!
E

Postat av: Lilitha

Ja, ibland kan man sova hur mycket som helst...å så är man trött ändå...haha.



Måste vara härligt att kunna rida. Jag tycker att hästar är otroligt vackra djur, men jag hyser stor respekt för dem.



Kram söta du...

Lilitha

2011-04-28 @ 23:36:40
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Petra

du får ha en trevlig valborg i morgon<3

2011-04-29 @ 18:21:04
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback