We're going to the big G



Godmorgon!
Gårkvällens kalas var väldigt trevligt. Maten var jättegod; till varmrätt fick vi köttfärslimpa med potatis och sås, och till efterrätt åt vi en svingod tårta och småkakor. Mums! Förutom maten så blev det massa prat, och det är ju alltid trevligt.

Idag ska jag bege mig till Göteborg med Vickan. Vårat senaste försök med att spendera dagen i Götet slutade ju i att vi hamnade på sjukhus - smidigt värre. Idag slår vi till igen, och nu ska vi banne mig se till att göra allt vi har planerat. Det blir shopping, middag ute, och sedan bio. Vi ska se The Fighter, och den ska ju vara grym, så det ska bli kul.

Men nu ska jag sega lite till innan jag ska göra mig iordning. Vi hörs ikväll!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback