Ridpass på Lady


Lady i sommarhagen, 8:e juni 2011

Igår och idag har jag ridit lilla Lady. Igår blev det en uteritt barbacka, och då blev det en tur ner till vattnet. Supermysigt var det, och då passade jag även på att hoppa lite stockar och sådant. Efter att vi hade busat lite i vattnet så red jag en tur i skogen också, så hon fick allt röra på sig en del, sötan.

Idag var hon på världens bästa humör, så det var jättekul. Först red jag lite dressyr i ridhuset, och sedan red jag ut en tur med en annan kvinna i stallet. Det blev lite hoppning av stockar och en tur till sjön även idag. Myyyys! Dock behöver jag nog rida igenom henne ordentligt imorgon eller på lördag, för hon är lite krånglig i dressyren fortfarande.

Efter dagens ridtur pysslade jag om henne en stund, och sedan släppte jag henne i hagen. Hon var superlycklig när hon kom ut i hagen igen, för hon bockade och gjorde massa karatesparkar - helt från ingenstans, haha. Imorgon ska jag som sagt rida försöka orka med att rida igenom henne ett tag + eventuellt hoppa lite. Kulkul!
E

Postat av: Sara

sv. Taack! Hon är så fin så tjejen.

2011-08-04 @ 23:50:09
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback