Bilder från Gran Canaria, december 2011 - dag 7





Sista dagen på stranden, buhuu. Lite surt var det allt, för jag hade gärna stannat en vecka till (läs föralltid, hehe). Vi köpte iallafall med oss fika till stranden så att vi kunde ligga och steka hela dagen. Dock kände vi oss ganska brända, så vid tretiden gick vi hem. Det var himla skönt iallafall, och vi hade +25°C och sol. Underbart!

Dock var det väldigt stora vågor, så när jag skulle in till stranden efter att ha simmat en del, drogs jag med massa vågor och skrapade mig mot botten - det var inte så skönt. Men jag klarade mig ganska bra, fick bara lite rivsår och var full av sand, men det får man väl räkna med.

På eftermiddagen köpte vi lite armband och sånt, och så laddade vi inför hemresan. Det gjorde vi genom att äta ännu mer onyttigt. På planet hade de dragit en genomsnittlig vikt på 69 kg för kvinnor, så jag hade ju några kilo att äta upp om jag skulle nå den vikten, höhö.

Kvällen avslutades som vanligt med film.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback