Bilder från Gran Canaria, december 2011 - dag 8




Dag 8 och sista dagen på våran resa. Soluppgången var jättefin, och vi var redo för hemresa. På flygplatsen delade vi på en jättegod baconbaguette, och strax därefter var det dags att kliva på planet.

Maten på planet var, till skillnad från ditresan, jätteäcklig. På ditresan fick vi en jättegod biff med potatisgratäng, potatissallad, bröd, kex och en sviiiiiingod morotskaka. På hemvägen fick vi någon konstig fläskbit med potatismos, lite sallad, bröd, kex och äppelpaj (alla som känner mig vet att jag avskyr äppelpaj). Jag som var jättesugen på flygmaten blev riktigt besviken, fast flygmat är ju inte sådär jättekänd för att vara god, men ändå.

Iallafall, jag roade mig med att kolla på filmerna som spelade, Bilar 2 och Larry Crowne. Båda var sevärda, så tiden gick riktigt snabbt.

Allt som allt hade vi en fantastisk resa, och jag tackar syster för ditt bidrag. Nästa resa blir till London, och det är återigen syster och jag som åker. Planerad i vår iallafall - härligt!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback