Bilder från Gran Canaria, december 2011 - dag 2


Jag


Jag och syster


Jag (det var lite blåsigt påväg ner till stranden)


Stranden i San Agustin


Syster



Jag


Jag och syster



Dagen började med att jag knäckte nyckeln i låset, och eftersom expediten verkade inkompetent så roade jag mig genom att försöka få ut delen som hade fastnat i låset. Jag lyckades, och expediten verkade tro att jag var en tjuv som får upp dörrar.

Därefter begav vi oss ut på upptäcksfärd till San Agustin (den närliggande staden). Vi gick kustvägen dit, så det tog ett tag. När vi kom dit gick vi runt och tittade lite, kollade in stranden, och lite sånt. Fint var det iallafall, speciellt när det var fint väder (kommer bilder på det dag 5).

Annars gjorde vi inte så mycket mer den dagen, mer än att kolla på film (bland annat sällskapsresan 2 - snowroller) och äta gott.

Postat av: •·•·SOCKERLOLLO·•·•

jäätefin header! <3



följas via bloglovin? :D

2011-12-22 @ 16:48:16
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback