Idag har jag:

  • haft stalljouren i storm och ösregn.
  • tittat på Keith.
  • ridit en markarbetslektion på en lektionshäst (skriver mer om det imorgon).
  • druckit massa Cola.
  • haft stört ont i min högerfot...
  • ... och därför hoppat på kryckor.
  • längtat till Gran Canaria.

 

Jag är så sjukt pepp på att dra iväg på solsemester nu. Om exakt en vecka befinner vi oss i varmare breddgrader, och det ska bli så himla skönt. Just nu längtar jag dock mer tills när jag får sova, för jag är så sjukt trött att det finns inte. Vi jobbade i non-stop i 10 timmar i stallet idag, så det blev rätt intensivt. Som tur är slapp jag kvällsfodringen, så istället ska jag sova. Eller kanske inte riktigt än, men snart iallafall. Mys!
E

 

"The sky is the limit!"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback