Imorgon åker jag till Gran Canaria

 

Idag är det fredag, och idag stormar det. Vilket skitväder alltså, usch! Lite extra jobbigt är det när man är hundvakt och med jämna mellanrum måste ut och trotsa ovädret. Men det är det värt, för Tea är så mysig.

Igår hann jag förövrigt inte med att åka till stallet, och det var lite synd. Jag var jättetaggad på ett dressyrpass på Lady, men jag var så sjukt stressad, så Tina fick ta damen istället. Nu kommer jag inte träffa Lady på jättelänge bara för det, och det är lite synd.

Men hörrni, imorgon bär det av till Gran Canaria. Syster och jag ska ju vara där i en vecka, och det ska bli så fruktansvärt skönt. Jag ska försöka uppdatera bloggen lite då och då, men jag kan inte lova att det blir jättemycket. Vi har med dator, och det ska finnas gratis internet, men hur bra det är det vet vi inte.. Så vi får se helt enkelt. Nu ska jag packa klart det sista, lämna Tea, och åka till pappa. Vi ska bo där inatt, så ska han köra oss till flygplatsen imorgon bitti. Det blir käckt det.
E

Postat av: mar

Å vad härligt! Ni får ha en underbar resa! =D

2011-12-09 @ 17:40:56
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-10 @ 21:14:36
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback