Några bilder från de senaste dagarna

Nu har det varit tyst i bloggen ett tag, och det är på grund av att solen har varit framme sen i måndags, så vi har solat. Jag bjuder på några bilder lite snabbt, för jag orkar inte skriva något långt. De två första bilderna är från i måndags, de två bilderna efter dem är från igår, och den bilden längst ner är från idag. Nu har vi två dagar med sol kvar, och jag hoppas på att jag hinner få en fin bränna innan vi åker hem. Sol ska det vara varje dag, så det är bara att steka. Men nu ska jag smörja in mig lite, för min hud svider lite smått. Vi hörs!
E

Postat av: Eleonore

Vilka härliga semesterbilder, jag skulle gärna ligga på en strand och sola nu :D

Kul att du kikat in hos mig, det var längesen!

2011-12-20 @ 13:40:55
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback