Upptäcksfärd till San Agustin



Nu har vi haft väldigt molnigt väder idag, så bilderna blev väldigt tråkiga, men det är ju alltid något.
Idag har vi varit på upptäcksfärd, för vi började gå längs kusten och skulle se om vi hamnade i staden (San Agustin) som ligger här intill. Det gjorde vi, så där kollade vi runt lite. Det var rätt fint faktiskt, och betydligt mycket mer folk än vad det är här. Hade vi bott liiite närmre själva staden hade det varit perfekt, för här händer det inte så mycket. Bra att det går snabbt att gå dit dock, för annars hade det varit segt. Förövrigt så funkar det inte att göra mellanslag (eller det funkar, men det syns inte i bloggen), så allt får stå i samma stycke.
Vi är grymt besvikna på vädret, men enligt smhi och yr.no ska det vara jättefint resten av våran vistelse här. Hoppas det stämmer, för annars kommer vi vara lika bleka som när vi åkte, och det är ju lite surt.
Men men, nu ska jag kila. Syster ligger och sovar, så jag får roa mig själv en stund. Vi hörs.
E

Postat av: Caroline

Där har jag varit :)

2011-12-13 @ 21:56:16
Postat av: Emma

SVAR till Caroline:

nämen vad roligt. :)

2011-12-14 @ 16:50:12
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback