Måndag morgon


Min frukost i fredags - tre morfintablett och två alvedon. Jag har förövrigt redan slutat med morfinet. Foten gör ändå inte särskilt ont, och jag mådde för dåligt av biverkningarna.

Godmorgon!

Efter en helg med väääldigt mycket sömn (och Göteborg Horse Show), mår jag äntligen lite bättre. Jag är fortfarande lite snurrig i huvudet, men det är betydligt mycket bättre, och jag är inte illamående längre. Skönt!

Idag ska jag iväg på sjukgymnastik, första gången sen operationen. Min sjukgymnast ska kolla lite på foten, och sedan ska vi sätta upp en träningsschema. Hoppas det går snabbt att träna upp foten nu, för jag vill komma igång på riktigt.

Nu ska jag dock äta frukost och titta på Buffy, innan det är dags att cykla iväg.
E

Ps. Vinnaren i PLL-tävlingen avslöjas senare idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback