Morgonpromenad


Jag, en sommarkväll 2007

Godmorgon!

Det blev ingen ridning idag, för jag känner att mina fötter måste få en liten paus ifrån sadeln. De blir ju rätt stela av ridningen alltså. Istället har jag varit ute och gått med Isabell, och det är ju bra träning för fötterna.

Just nu tittar jag på Tyra Banks Show, och snart hade jag tänkt att baka lite. Jag har ingen aning om vad dock, men det kommer jag nog på så småningom.

Förresten, idag startar jag en tävling här i bloggen. Vinsten är andra boken i Pretty Little Liars-serien, och det är jättenenkelt att vara med och tävla. Roligt va?!
E

Postat av: toves träningsblogg

jo tack vet hur fötterna känns :P

det roliga är om man har läderstövlar att de tillslut formar sig så att de står framåtlutade pga man trampar ner hälen :P

2011-02-10 @ 12:19:20
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Minnieee

SV: jadå, jag vill men jag är lite osäker, tänk om jag ångrar mig lixom<3

2011-02-10 @ 17:32:55
URL: http://minnieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback