Lista - skriv 3 saker/personer...


Jag och min favoritgitarr! ♥

1. Skriv 3 saker du gillar med dig själv.
Att jag gillar att träna, att jag kan vara morgonpigg och att jag kan spela gitarr.
2. Skriv 3 saker du inte gillar med dig själv.
Att jag ibland har galet dåligt tålamod, att jag ibland är väldigt negativ och att jag har för lätt för att förlåta.
3. Skriv 3 saker ingen vet om dig.
Hm, vissa vet säkerligen om detta, men jag tog hål i öronen när jag var hela 17½ år, när jag var mindre ville jag bli veterinär och jag har alltid hatat politik.
4. Skriv 3 personer som betytt mycket för dig.
Hm, det är omöjligt att bara skriva 3.
5. Skriv 3 saker du önskat att du inte varit med om.
Skilsmässan och ridolyckan. Jag kommer inte på något mer lite jobbigare som jag har varit med om.
6. Skriv 3 av de bästa saker som hänt dig.
Att jag föddes (haha), att jag tog körkort och att jag gick ur gymnasiet utan något IG.
7. Skriv 3 färger du gillar mest.
Svart, blått och vitt.
8. Skriv 3 saker (inte personer) som du inte kan leva utan.
Lypsylen, mobilen och datorn.
9. Skriv 3 personer som dött som du vill träffa igen.
Mormor, farmor och morfar (farfar hann jag aldrig träffa).
10. Skicka denna vidare till 3 personer.
Frivilligt!

Postat av: Petra

okej tack

2011-02-21 @ 16:21:04
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: maria

som om någon missat att du ville bli veterinär ;)

2011-02-21 @ 17:37:24
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: MADDES

Nu är vinnaren av örhängena utsedd. Gå in i bloggen och kolla om det var du som vann och följ i så fall instruktionen i inlägget :) Kul att du deltog, det kommer fler tävlingar framöver!

2011-02-21 @ 21:58:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback