Vinnaren i tävlingen!



Stort grattis till Mary som vann den fjärde boken i Pretty Little Liars-serien.
Jag har skickat ett mail till dig.

Jag valde henne eftersom hon hade en bra motivering, och jag vet att i vissa stunder när man har det lite tungt, kan det betyda väldigt mycket att få lite medvind. Som till exempel att vinna den här boken. Hoppas det går bra när du ska läggas in på Capio. Jag håller tummarna för dig!

Jag vet att det är många andra som gärna hade vunnit boken, men tyvärr kunde jag bara tävla ut en. Bättre lycka nästa gång!



Mary's motivering:
Jag ska läggas in på Capio snart (ätstörningsklinik) och jag kommer inte direkt ha mycket underhållning där. Därför tänkte jag att jag åtminstone kunde vara med här och tävla om en bok så att jag har något att göra ett par dagar iallafall. Jag har redan de andra tre böckerna, som jag tänkte ta med mig dit. Det hade varit najs att ha den fjärde med mig också :)

E

Postat av: Emelie

sv: Jadå, han var med om en bilolycka :(

2011-02-28 @ 13:40:49
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har bara kollat på tvserien men min kusin har alla böckerna så ska få låna dem! Tyckte du valde rätt vinnare :D

2011-03-02 @ 19:15:50
URL: http://exa.blogg.se/
Postat av: Fashiony

Hej, Grattis till henne som vann

Det gör inget, jag fick låna den i alla fall,

Men jag tänkte, eftersom vi skrivit lite kanske du vill läsa om min hemlighet i bloggen som jag nyss skrivit under "Mitt Liv Som Tjej"

Kram

2011-03-09 @ 13:24:37
URL: http://fashiny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback