Dagens ridpass - hoppträning

En hungrig och nöjd liten höna efter hoppträningen


Jösses vad jag är trött.

Det blev en hel del ridning på hoppträningen idag alltså. Lady var ju som hon brukar (osäker på om hon skulle hoppa eller ej)jag fick ju rida för kung och fosterland för att få henne att gå framåt. Men det gick riktigt fint, och i slutet hoppade hon utan att jag behövde driva som en galning. Hon tyckte att det var lite läskigt med den långa kombinationen dock, så hon ökade som en blådåre genom den varje gång. Men hon hoppade iallafall, och det är det som är det viktiga. Fint hoppade hon också, så jag är jättenöjd.

 

Imorgon ska jag rida damen igen, och så blir det ett dressyrpass.
E

Ni ser här på bilden ovan vad vi gjorde. Det var jättekul, men krävde en del.

Postat av: Leia ♥

Haha, äter den där? :D

2011-02-01 @ 11:52:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback