Nothing is so good it lasts eternally



Guten Abend!

Jag är så mätt att jag står i fyra hörn. Det känns som att jag har ätit hela dagen nämligen - inte bra!

Dagen har iallafall spenderats med mina syskon + Isabell. Vi har tittat på Skins, lockat och plattat hår, lagat mat och lite annat. Jag har även bakat en vit kladdkaka, och den blev mycket god.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på The Social Network, men jag är så himla trött att det känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst. Det ska bli vääldigt skönt att gå och lägga sig sen, för jag älskar att sova. Dock ska jag försöka orka titta klart på filmen, för det är bara 30 minuter kvar.

Det känns som att jag bara babblar på en massa onödigt, så det här får räcka. Ni får sova så gott iallafall.
E

Postat av: Emelie

sv: De kan dricka vatten genom munnen, men det hjälper inte på samma sätt som när de dricker genom huden. Vattnet genom munnen för dom åker inte runt på samma sätt som för oss människor =) Så de blir uttorkade om de inte får via huden.

2011-01-16 @ 00:40:36
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

åh den där vill jag se (:

2011-01-16 @ 01:34:21
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Söndag! Parfymtävling är igång kika in om du är intresserad. Om inte ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-16 @ 10:56:48
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback