Gårdagens och dagens ridpass

Bild från i fredags

 

Igår och idag har jag ridit dressyr på Damen. Igår red jag med sadel, idag red jag barbacka. Båda ridpassen var hon väldigt konstig i sin vänstersida. Jag vet inte om det är knät som spökar, men något är det. I höger varv är hon jättefin i alla gångarter, men i vänster får man jobba jättemycket för att få loss henne. Dock vill jag inte rida henne så hårt nu när hennes knä är konstigt, så det är lite surt när man vill träna med bettet liksom. Men men, förhoppningsvis försvinner svullnaden snart. Jag börjar dock bli lite smått orolig faktiskt. Undrar varför knät är svullet liksom, för nu börjar det bli hårt och grejer också, så det är lite konstigt.

 

Men men, idag red jag som sagt barbacka, och även idag var hon konstig i vänstervarvet. Men jag red inte så länge, och när jag var klar skrittade jag av henne i en halvtimme, för jag red en omväg till hagen. Mysigt!


Om ni inte har förstått det vid det här laget, så kan jag förresten meddela att jag älskar att rida barbacka, hehe.

E

Lady igår kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback