Åkte förbi hästarnas sommarhage

 

Idag har jag varit ute i stugan och solat i flera timmar, och när vi åkte hem så åkte mamma och jag förbi hästarnas sommarhage. De såg jättelyckliga ut alla hästarna, och ännu lyckligare när jag kom med äpplen, hehe.

Lady såg svintrött ut, så jag undrar hur pigg hon är när jag ska rida henne nästa vecka, haha. Men det är nog bra, för hon är ju så sjukt energisk i vanliga fall.

Men men, nu ska jag smörja in mig med lite mer after sun, för jag ser seriöst ut som en kräfta.
E

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Visst är han :)



Haha, jag med ;p



Ridskolan är hans ägare :) Fast dom borde ju köpa grimma, men jag är hans skötare så jag köper grimma ;D det har bara inte blivit av, för jag har inte hittat någon snygg än :P

Men just nu skulle jag kunna köpa vilken grimma som helst, för den han har nu är för hemsk -.-

2011-06-05 @ 23:35:20
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Hartmut

www.youtube.com/watch?v=6r4WmaJQXQY&feature=related



I do like them all and I'm sure you too......

2011-06-08 @ 21:12:39
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vad mysigt dom ser ut att ha det! :)

2011-06-13 @ 14:13:39
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback