FÖR ETT ÅR SEDAN...





För ett år sedan var jag lyckligare än någonsin. Jag tog studenten den 4:e juni (en av de bästa dagarna i mitt liv), och jag gick på bal den 6:e juni (även det var sjukt kul). Jag skulle ge vadsomhelst för att få ta studenten igen faktiskt, haha, för det var verkligen galet roligt.

Champagnefrukosten, promenaden till klassrummet, utspringet, flakåkningen, fikastunderna, fallpåsläppet, middagen med släkten, kvällens festande - allt var verkligen perfekt. Som pricken över i hade vi även underbart fint väder, så jag kan verkligen inte klaga på något. Ja, jag var väldigt lycklig. Det är inte så att jag påstår att jag är olycklig nu, utan jag längtar bara tillbaka.
E

Postat av: mar

Åååå jag längtar också as mycket tillbaka!! Hade inte varit fel att få uppleva det igen!! =D

2011-06-07 @ 18:06:41
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback