I spend so many nights wondering when will it end?

Idag blev det inget jobb för min del. När jag vaknade runt halv sex mådde jag så sjukt dåligt, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Dock bestämde jag mig inte förrän jag åt frukost (oftast blir det ju bättre när man har varit vaken ett tag), för då mådde jag verkligen pyton (jag var illamående och hade världens yrsel). Så jag gick och la mig igen, och vaknade strax innan kl 10. Snacka om att jag var trött. Jag tror att illamåendet och yrsel beror på att inte har vilat tillräckligt det senaste.

Jag vet att jag bara har jobbat i en månad, men det är lätt att glömma bort att jag, innan det, faktiskt var sjukskriven i nästan ett år. Det tar nog lite tid att komma igång ordentligt. Men nu är jag ledig tills på tisdag iallafall, så jag ska se till att vila ordentligt nu.



Idag har jag spenderat hela dagen med att titta på One Tree Hill. När jag vaknade började jag med avsnitt S05E04, och nu är jag på avsnitt S05E17, så det har blivit en hel del tittande alltså. I början av denna säsongen har jag haft en hel del gemensamt med Nathan. Han sitter ju i rullstol i 4 månader, och det har ju jag också gjort. Jag började gå med kryckor efter 3 månader, men jag använde rullstolen ytterligare en månad. Så ja, en hel del gemensamt. Hans sjukgymnastik påminde även en hel del om min eftersom vi gjorde likadana övningar. Hm, undrar hur lång tid det kommer dröja innan jag kan släppa allt det här ändå..

Men nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik, och sedan blir det mer OTH.
E

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Usch, alltså. Jag hatar den tiden när han har så långt hår :P



Svar. Visst är han :)

Ohja, grimman är väldigt stor, den passar inte riktigt honom. Men jag ska snart köpa en ny grimma till honom, hans huvud är så litet ;)



Okej, så kul! :)

2011-06-03 @ 22:29:52
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: felicia

one tree hill <3

2011-06-18 @ 20:25:52
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 09:05:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback