Dagens ridpass - hoppträning

Molly och jag på en av alla våra hopptävlingar


God kväll!
Idag har jag haft fullt upp. Jag lämnade hemmet kl 6 för jobb (eller ja, praktik.. men sak samma), kom hem kl 16:20, lämnade hemme igen kl 16:50 eftersom jag hade hoppträning, och kom hem kl 19:40. Egentligen borde jag vara helt slutkörd nu, men det är jag faktiskt inte. Jag är trött, men inte mer än vad man brukar vara på kvällen. Skönt!

Hoppträning gick iallafall super. Jag hade fina Molly, och så var så sjukt kul. Jag har inte haft henne på lektion på år och dar (bokstavligt talat), så det var himla mysigt att ha henne igen. Hon är lite svår att förstå sig på i början dock, men jag tror att jag hittade lite knappar iallafall. Hoppningen (vi hoppade en bana på 6 hinder med en kombination) gick kanonbra, så det var jävligt kul. Hoppas jag får henne nästa vecka igen, för jag gillar henne massor!

Nu ska jag titta på One Tree Hill en stund, och sedan blir det nog sängen. Imorgon står sjukgymnastik, klippning och jobb på schemat, + att jag ska ha Lady. Busy busy!
E

Ps. Jag vet att jag är dålig på att svara på kommentarer, men jag ska ta tag i det så fort jag får tid.

Postat av: SOFIE

Fint! :)

2011-05-05 @ 21:06:35
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback