Fredaaag. Gud vad härligt! Just nu äter vi...

Fredaaag. Gud vad härligt! Just nu äter vi frukost på jobbet, och snart ska vi börja med alla stallsysslor. Vädret är jättedåligt, så idag är jag inte särskilt pigg på att jobba, men det är bara att bita ihop. Efter jobbet ska jag rida Lady också, och då blir det nog dressyr. Igår blev der uteritt, så idag får hon jobba lite. Men nu ska jag jobba, så jag måste kila. E


Postat av: Hartmut

Hello... Did you ever heard about EHEC?



never..... or let say, when did you eat your last cucumber salad or tomato salad or iceberg lettuce ??...



well, today I was taken a look back to our comments in 2010. It wasn't so bad, wasn't it really??

Hartmut



my song to you:



www.youtube.com/watch?v=yc86o2g_F8&feature=related

2011-05-29 @ 19:55:26
Postat av: Hartmut

www.youtube.com/watch?v=-yc86o2g_F8&feature=related

2011-05-29 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback