God kväll! Jag orkar inte blogga när jag k...

God kväll! Jag orkar inte blogga när jag kommer hem, så jag mobilbloggar nu istället. Idag har jag ju jobbat kväll som vanligt, och idag fick jag hålla en liten egen lektion för två ponnygrupper. Det var inget avancerat alls, utan vi tränade lite i en hage bara, men det var jättekul ändå. De är så söta de små ponnysarna. Direkt efter jag slutade så var jag med på en hoppträning med Lady, och det gick jättebra. Hon var sjukt pigg dock, men hon skuttade jättefint. Det blev myyycket galopparbete, så hon blev redigt svettig. Men det är bra, för hon behöver träna bort sin mage, hehe. Men men, nu ska jag sluta skriva. Jag satte mig nämligen precis på bussen, och jag blir så illamående om jag fortsätter greja med mobilen då. Sov så gott! E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback