Gott och blandat

Min uppdatering är verkligen urusel just nu, men jag har typ noll inspriation till att blogga. Det blir så himla mycket hästbabbel om jag bara ska skriva och alla ridpass hela tiden, och jag vill ändå ha en blandad blogg med lite smått och gott med saker jag gillar. Detta blir därför ett litet blandat inlägg, just so you know.

I fredags var jag så sjukt less när jag kom hem från jobbet, så jag kände inte för att blogga. Ridpasset på Lady gick skiiiiitdåligt, och var nog en av de värsta jag har haft, haha. Jag hade planerat att hoppa (vilket jag var jätteladdad inför), men Lady var helt jävla störd inne i lilla paddocken, så det gick inte att rida med henne där. Jag vet i tusan vad som tar åt henne alltså, men hon blir alltid jättestressad varje gång vi rider i den. Synd!

Jag gav upp hopptankarna och red in i stora paddocken istället, och där gick det bättre. Dock var jag redan så trött, hade sjukt ont i fötterna och var galet frustrerad, så jag fick inget vidare känsla där heller. Så ja, inte mitt bästa ridpass helt enkelt.



Igår spenderade jag hela dagen med att titta på One Tree Hill. Jag håller ju på att titta igenom några säsonger, och nu är jag i början av fjärde säsongen. Mysigt! Förutom OTH tittade jag på Justin Bieber's: Never say Never, och den var riktigt, riktigt bra. Det roliga med han är jag var helt galen i hans youtube-uppdateringar långt innan han blev känd. Jag tyckte att han var så sjukt duktig, så jag blev helt fast. Nu är han världskänd, vilket är grymt, för den killen har verkligen talang!



Idag har jag varit hemma hela dagen också (jag är fortfarande förkyld, så jag har lovat mig själv att stanna hemma hela helgen och ta det lugnt), och det har självklart blivit några avsnitt av OTH. Nyss såg jag även I am number four, som var helt okej. Lite smått vag i sin story kanske, men om det kommer en uppföljare så tror jag att den kan bli grym! Spännande, spännande!

Men nu ska jag fortsätta med mig slapparhelg. Om några timmar ska jag dock hem till bror och Isabell, vilket ska bli skönt. Jag har ju inte lämnat hemmet sen i fredags. Galet!
E

Postat av: Tina

Suck... crazy horse!!

Är det uppe vid ingången till gamla ridhuset som hon får fnatt? Det får hon med mig där, vet inte om det är nåt hon ser. Typ den gamla anslagstavlan som knappt sitter fast på väggen längre eller nåt, haha.. Hon vägrar gå där i alla fall, helt galen, så jag får hålla mig nedanför hela tiden :/ Hon har aldrig brytt sig förut så fattar inte vad det kommer ifrån..!

2011-05-22 @ 18:35:44
URL: http://tinastandar.wordpress.com
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) de är bra!

2011-05-23 @ 08:44:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback