Har häcken full

Igår var jag helt jävla slutkörd, så jag orkade verkligen inte blogga. Först jobbade jag från kl 7 till 16 (och hade häcken full hela tiden), sedan hem en snabbis innan jag åkte på hoppträning. Sedan kom jag hem ca kl 19:45, och då blev det en snabb dusch innan jag började laga min mat som jag ska ha på jobbet idag och imorgon. Kl 20:30 låg jag i sängen, och då blev det kvällsmat samtidigt som jag tittade på senaste avsnittet av One Tree Hill, och därefter däckade jag. Trött tjej!

Idag skulle jag egentligen ha varit på sjukgymnastiken kl 9, men jag gick upp och bokade om tiden till nästa torsdag istället, för jag måste vila. Dels för att jag är vrålförkyld (ja, självklart har jag fått en förkylning), och dels för att jag måste låta fötterna vila. Dock ska jag snart till stallet för att hinna rida Lady innan jag börjar jobba kl 12:30, och det påminde mig om att jag måste kila nu.

Hoppas ni har det bra, och förlåt för detta virriga inlägg (jag hinner inte läsa igenom och fixa till det)
E

Postat av: Hartmut

Hello Emma...I'll hope you feel soon better...

the song for today..

www.myvideo.de/watch/7675776/Texas_Summer_Son

2011-05-14 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback