Lika lång som tre


Vädret har ju varit grymt idag!

Det känns som att den här dagen har varit lika lång som tre dagar, och ändå har jag haft en del att göra (annars brukar ju tiden gå långsamt när man har tråkigt/lite att göra). Det blev ju ingen ridning idag, men som vanligt har det varit mycket jobb med hästar och stall. När vi hade fått gjort de mesta av sakerna på våran "att göra-lista" så tog jag ut Lady ur boxen, och så fick hon käka massa gräs ett bra tag. Gott! Efter det var det ridlektioner tills kl 20:00, och sedan slutade jag kl 20:30.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp tidigt för att jobba. Sedan på eftermiddagen ska jag hoppträna, som vanligt, så imorgon blir en fullspäckad dag.
E

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Sv: Åh fy fan vad jobbig!! Men när hände olyckan? Med tanke på att du har ont i stort sett varje kväll?

2011-05-11 @ 12:01:26
URL: http://cathie.se
Postat av: Lilitha

Ja, men visst är det härligt med all sol som skiner på oss. Livet blir liksom lite lättare då...



Kram söta du

Lilitha

2011-05-11 @ 22:42:58
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback