Dagens ridpass - hoppning (film)

 

Idag blev det, som planerat, hoppning på Lady. Det gick jättebra, och idag var det en sådan dag jag hade kunnat höja en decimeter, men det gjorde jag inte. Jag ville bara få en fin känsla inför klubbhoppningen på lördag. Jag ska hoppa 60cm, så det blir ju ingen jättestor utmaning - men lagom.

Idag hoppade jag 65cm som högst, för jag ville gardera lite inför lördagen. Lady var suuperfin verkligen, och tyckte nog det var jättekul, för jag behövde inte rama in henne särskilt mycket för att hon skulle hoppa. I början hoppade jag titthinder också (jag hade hängt min jacka över hindret), och det hoppade hon utan att tveka. Första gången tittade hon lite extra och hoppade höögt över, men då glömde jag ju så klart att filma. Men allt annat har jag fått på film, så det kan ni kolla in om ni vill.

Nu ska jag läsa bloggar och sedan titta på Webb-bonden. Därefter blir det läggdags, för jag ska upp kl 05:25 imorgon.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback