Hej! Tänkte passa på att mobilblogga när j...

Hej! Tänkte passa på att mobilblogga när jag ändå har lite tid över. Allt i stallet är fixat för dagen, så nu väntar jag på att Johanna ska harva klart så att vi kan äta lunch. Antingen blir det McD, eller stuvade makaroner, det beror på vad klockan blir. Jag hoppas dock på donken, för det är gott! Förövrigt så har jag eventuellt fått en inflammation i mitt vänstra knä, för jag har ont uta bara helvete. Dock skulle det inte förvåna mig om det är en inflammation, för jag haltar ju rätt rejält ibland. Som tur är blir det ingen ridning för min del idag, för Tina har Lady, men imorgon ska jag allt rida hönan igen. Då blir det hoppning, och jag tänkte filma och lägga upp ett klipp här - kul kul! Så vi hörs imorgon. E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback